Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

søndag 11. mai 2014

Bordeaux!


Hei! ♥

Nå er det lenge siden jeg har skrevet her, har bare tatt full ferie. For to uker siden fikk vi nemlig vårferie! Da startet vi russetiden med dåp og ludøl den neste dagen. På søndagen dro hele norskseksjonen på tur til Bordeaux, hvor det selvfølgelig regnet hver eneste dag (okei da, ikke den siste) under oppholdet. Vi hadde fortsatt fine dager med blant annet sightseeing i byen, sykkeltur i Saint-Émilion og til vinslott der vi hadde omvisning og vinsmaking (!!). Vi dro også til Arcachon og La Dune du Pyla, noe som er gøy å ha sett ♥







Ragnhild og meg <3


Saint-Émilion!







Vinsmaking!


Dune de pyla!

Ooog enda et hoppebilde! ^^

naam <3

Dette her var faktisk min aller siste seksjonsferie, og for å være helt ærlig, er det kjempedeilig! Nå er jeg kommet tilbake til Bayeux for siste gang (for denne gang), og har kun seks uker igjen før jeg er ferdig her. Det er helt surrealistisk og fantastisk deilig!! ♥♥ NÅ starter den virkelige nedtellingen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar