Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

mandag 12. mai 2014

Thé Lucky One ♥




Det var skikkelig gøy med russedåp, for da fikk vi endelig vite russenavnene våre, som vi har gått og grublet på en stund. Og jeg ble – Thé Lucky One. Det er så søtt!! Ble veldig fornøyd med navnet, det kombinerer flere av mine favoritt-ting: Taylor Swift, te og Nicholas Sparks, hihi ♥ Viser noen bilder fra dåpen, som superflinke Ragnhild har tatt ♥ 

Åslaug, meg, Synne, Maren, Mari og Sofie <3

 
Åslaug aka Menig Partysvenske!
Meg aka Thé Lucky One!
Mari aka étYmOLOgie!
Maren aka Intangente!

Sofie aka Psycopine!
Synne aka Downtown Girl!


<3

Ps! I dag ble jeg faktisk stoppet på gata her i Frankrike og spurt om russekort - fra en franskmann!! Det skjer ikke ofte! Er veldig gøy å være russ her, selv om en som regel blir sett rart på og veldig nøye undersøkt i sikkerhetskontrollen (i Paris). 


Klem fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar