Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

torsdag 17. april 2014

Påske!


Eller noe tilsvarende. Det er flere år siden jeg har hatt skikkelig påskestemning nå. Her er det fult kjør på skolen – det stikk motsatte av påskeferie. Prøver likevel å late som jeg har litt påskeferie, med påskeegg og gule tulipaner. Jeg skal ikke klage altfor mye altså, har tross alt en to-ukers ferie om en og en halv uke! Åååh som jeg gleder meg! Da starter vi russetiden med dåp og drar på seksjonsferie til Bordeaux før Norge venter. Skal bli herlig, og det er siste ferien før eksamen og vips så er jeg plutselig ferdig her i fraance. Fine tanker. Den siste tiden har det bare blitt finere og finere vær her, og varmere og varmere – deilig! Viser noen bilder fra botanisk hage og påskestemning i leiligheten ♥

 

Håper alle som er i Norge nå nyter påsken fult ut! Stor klem fra meg
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar