Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

fredag 17. januar 2014

Ikke mye, men samtidig så altfor lenge ...

Heii!

Dere vet den følelsen når du bare venter på noe? Det eneste som driver deg fremover, som gir deg inspirasjon, er tanken på akkurat denne tingen. Det er lyset i enden av tunnelen, som bare gnistrer mer og mer av krystaller jo nærmere du kommer. Akkurat sånn har jeg det litt nå med tanke på «neste» år, altså når jeg blir ferdig her i Frankrike. Misforstå meg rett, jeg har det fortsatt fint og liker veldig godt sjarmerende Frankrike, men nå kjenner jeg bare at jeg gleder meg til å bo i Norge igjen! Den siste uka har jeg bare vært kjempemisunnelig på dere hjemme som har kulde og snø. Dette er noe som man fort kan bli lei av når man bor i Norge, men fra mitt perspektiv er det bare som himmel på jord! Neste år blir det friår, og all min motivasjon legges inn i det at til neste år, skal jeg ikke slite meg ut, jeg skal kunne slappe av og gjøre det jeg VIL! ♥ Det er det eneste jeg tenker på når jeg drukner i skolearbeid, pugging og realfag som ikke interesserer meg du tout.
Herlighet som jeg gleder meg til friår!

Og for å illustrere hvordan jeg blir ved tanken på det, passer dette bildet fra Frost perfekt: 

♥♥♥

Denne uka har vært unormalt rolig på skolefronten, og det har fått meg til å tenke: hva gjør jeg egentlig her!?
Jo – jeg gjør ferdig et kapittel av livet mitt, lærer et fantastisk språk og opplever ting jeg ikke ville opplevd om jeg bodde hjemme - og om jeg holder ut det siste nå får jeg en kjempefin belønning når jeg kommer hjem til Norge. Jeg får enda fler uforglemmelige minner som jeg kommer til å ha med meg resten av livet ♥ Og en annen herlig ting, er at jeg har funnet ut hva jeg vil studere videre – en ting jeg vet og har visst at har inspirert meg lenge – nemlig skriving. Og ikke nok med det, kreativ skriving. Åhhh, blir så glad bare ved tanken på det!

♥♥♥

Det har skjedd veldig lite ute av det ordinære her i det siste, sett bort i fra omtrent en hel uke med sol ♥

Håper alle får en finfinfin helg ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar