Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

søndag 19. januar 2014

Et lite stykke Bayeux!


 





God søndag, dere! ♥

I dag har vært en så fin dag! Våknet uthvilt til solskinn, noe som fikk meg umiddelbart i godt humør. Derfor bestemte jeg meg for å ta en sykkeltur gjennom fine Bayeux, og det var så idyllisk – ingen mennesker i gatene, ingen biler (for alle satt inne og spiste fransk-lunsj) og masse sol ♥

I går var jeg på nyttårsballet, som de norske jentene i 2. klasse arrangerer hvert år. Det var kjempemorsomt! ♥ God stemning!

Ellers forbereder jeg meg til biologi-prøve som jeg skal ha i morgen, om «plantenes liv» - woop woop! Ok da, det er faktisk ganske interessant! Jeg har også bakt kanelsnurrer og hatt Mathilde på besøk i kveld, kos ♥

 
 Klem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar