Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

mandag 27. januar 2014

Regnværsdag


Altså, hvorfor kan det ikke snø i stedet? Har vært så surt og kald i dag, og i tillegg er det ikke varme inne på skolen, noe som gjør at man fryser konstant. C'est pénible! Okei, dere vet at jeg har lite å blogge om når jeg snakker om været, men det skjer ikke så mye her (hint hint, neste helg!! ♥) Denne helga har jeg jobbet og jobbet og jobbet med en «tekstanalyse» om jeg kan kalle det det, i filosofi. Interessant men vanskelig! Det er første gang jeg skriver det, så jeg håper jeg har skjønt og fått det til sånn som læreren vår vil ha det. Ellers eksperimenterte jeg litt på lørdag – lagde sitronkake for førte gang – den ble skikkelig god! ♥ Hihi ♥ 


Helga fra mitt perspektiv...
 
Sitronkake!



Nå må jeg tilbake til lekse-verden: pugge til matte-prøve og jobbe mer med filosofi.. Vi snakkes ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar