Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

søndag 12. januar 2014

Kosikos ♥


Første helgen tilbake i Frankrike i 2014 er ferdig! Og den har vært avslappende og fin! På lørdag bakte jeg brownies, fikk besøk av Mathilde til lunsj, var i bursdag hos herlige Taran og koste meg masse! Dagen i dag har gått med til å lese til biologi-prøve og slappe av ♥
 
Da jeg så på Frozen/Frost på kino i sta, for tredje gang (hihi), med herlige Mari, gikk et av budskapene ved filmen opp for meg: nettopp det å være seg selv, og hvor viktig det er. Ved å se på denne filmen innser jeg at det er når man viser hvem man er, at skjønnheten kommer frem ♥ Åh, den filmen blir bare herligere og herligere! I tillegg legger jeg merke til nye detaljer hver gang, norske detaljer, som er så søte!

I kveld har jeg kost meg med god og enkel mat, og herlig film: Letters to Juliet. Veldig deilig kveld ♥



Ønsker alle en god og fin og koselig ny uke ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar