Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

søndag 8. desember 2013

Frozen ♥


Åh, jeg våknet opp i dag og fikk vite at det er SNØ i Norge! Gleder meg bare litt mer til å komme hjem da, for å si det sånn. Her skinner sola for fult i dag, litt rart egentlig. Når jeg ser ut vinduet virker det som sommer, det er litt demper på julestemningen, egentlig .. Håper bare jula slår meg når jeg kommer hjem om 12 dager! ♥ 


Helga mi har gått med til å sove, skrive filosofi-dissertation, gjøre matte-innlevering, se på Hunger Games: Catching Fire, og sist men ikke minst se den nye Disneyfilmen på kino: La Reine des Neiges/ Frozen/ Frost ♥ Iiik! ♥ Gjett om jeg fikk Norge-abstinenser da? Alt var jo hvitt og vakkert. Tror de har inspirert seg av den nordiske kulturen, for midt inni all fransken hørte jeg plutselig norske ord, og kviknet til .. til og med en som sa «jaaa». Hihi, utrolig morsomt og søtt! ♥ I tillegg var filmen skikkelig morsom, jeg og alle barna i salen lo. Hihi, godt tegn, altså ^^

<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar