Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

onsdag 4. desember 2013

Endelig Desember ♥


Jul, førjulstid, noe godt i luka hver dag, levende lys og lukten av lykke – det er en av de koseligste årstidene vi har. Kalde dager, snøen som faller, rim og frost på trær og blader som skaper et magisk landskap. Noe av det beste på denne jord. Jeg gleder meg til jul. Jeg gleder meg til jul i Norge ♥ Heldigvis kommer jeg hjem om 16 dager ♥ 

Julemakroner fra Paris!


Verdens beste julekalender!

Julemakron! Nam ^^


Åh, kjenner jeg er så klar for juleferie! Det har toppet seg med skolearbeid nå, og i tillegg må vi forberede oss til Lucia-konserten som vi skal ha den 13. ( ♥ ) Jeg har egentlig bare lyst til å ta ting med ro og nyte førjulstiden, men det virker ikke som at lærerne våre vil det. J'en ai marre! Så vet dere det. 


Klem ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar