Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

lørdag 14. desember 2013

Twinkle, twinkle ..



... little star ♥ Om under en uke er jeg hjemme. Jeg kjenner jeg MÅ fokusere på det positive nå, hvis ikke hadde jeg ikke kommet til å klare den siste uka her nede. I Frankrike slakkes det ikke ned med skolearbeid selv om jula er rett rundt hjørnet, og nå kjenner jeg at jeg går på batterier som veldig snart lades ut, og det er ikke en god følelse.

Den siste uka har vært travel, med matte-innlevering, fysikk-prøve og filosofi-dissertation (som heldigvis ble utsatt til mandag) i tillegg til Lucia-konserten. Den ble vellykket, så da kan vi puste lettet ut! ♥ Jeg holdt til og mest tale på fransk foran masse mennesker (skummelt!), men det gikk heldigvis veldig fint! ^^ På torsdag hadde jeg besøk av Ingrid i seconde på middag, kakebaking og overnatting! Det var veldig koselig ♥ 


Vafler til Lucia <3

Nå er jeg bare så lettet over å være ferdig med Lucia, aldri igjen skal jeg bruke onsdagene mine på å øve på sanger om og om igjen – herlig følelse ♥ 

Så fint vær har det vært den siste uka! ^^

Ha en fortsatt fin helg dere ♥ Klem fra meg ♥

2 kommentarer:

  1. Hold ut den siste uka, Jeanette! Juleferien i terminale er nesten den beste :)

    SvarSlett
  2. Aw, det skal jeg Silje! <3 Gleder meg!

    SvarSlett