Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

onsdag 8. mai 2013

Shine your way

Heeii!

Nå har jeg en liten helg midt i uka, vi har nemlig fri i dag og i morgen, noe som er veldig deilig. Etter det har vi en dag skole før det er helg igjen, noe som er enda herligere. I dag hadde vi sang-øvelse med seksjonen, for vi skal nemlig synge på 17. Mai, da både Rouen- og Lyon-seksjonen kommer hit til Bayeux for å feire dagen. Vi skal synge «Sumarnatta», så det bli nok bra! Hehe, på 17. Mai skal vi gå tog gjennom hovedgata, det kan bli flaut, siden Bayeux ikke er så stort. Etter øving dro Sofie, Mathilde og jeg på kino og så The Croods, som ble andre gangen for meg, siden mamma og jeg så den i ferien. Men den er så morsom, så det var verdt en titt til. Og à propos overskriften, er det en sang fra denne filmen som er sååå fin, og heter Shine your way, den er verdt å høre på! 


Ellers har skolestart etter ferien gått fint, har jo hatt så herlig og varmt vær, som jeg har hørt dere har i Norge også! Det er deilig ^^ På skolefronten startet det ganske rolig, har hatt en matteprøve men ikke stort annet. Jeg merker derimot at det nærmer seg eksamen, for vi har fått et tonn av arbeid av Madammen (hjelpelæreren vår i fransk) for å forbedrede oss. Vi skal nemlig ha tre eksamener i år, fransk skriftlig og muntlig, og Historie og Geografi skriftlig. Puh. Men det kommer til å bra, det skal gå bra! ^^ 






Nye solbriller! ^^


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar