Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

tirsdag 14. mai 2013

Tekopp

Jeg har en trist nyhet å dele med dere. I går, da jeg skulle lage meg en kopp te med min favoritt-tekopp, datt koppen i bakken og knuste. Det var et hardt tap, men koppen vil alltid leve videre i hjertet mitt! Hihi, neida, ikke så dramatisk altså, men det var litt trist, for nå har jeg bare en «love» kopp... Men, i dag kom det en ny kopp på plass i hylla mi, som passet veldig godt inn, så det er koselig! ^^ 

Savn <3



Fin, ny, tekopp! <3


Ellers har jeg hatt en veldig fin helg, sett Idol-finalen med Mathilde, skrevet dissert, norsk og sett på film med Sofie! <3 (Og spist godteri!)



Nye blomster! ^^


 
I dag har jeg vært såå glad! <3

Og veeeet dere hva eller!?? Jeg fant ut verdens beste nyhet i dag!! TAYLOR SWIFT KOMMER PÅ TURNEE TIL EUROPA!! YES! Åååå, jeg har vært så redd for at hun bare skulle spille konserter i Amerika, men nå kommer hun hit også! ^^ Jeg ble sååååååååååååå utrolig, strålende glad! Herlighet! ^^ 




YESyesyes! <3
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar