Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

lørdag 4. mai 2013

Et lite stykke Norge, i Frankrike!

Det var så herlig å komme hjem igjen til Norge, få slappet av, strikket, lest Nicholas Sparks, sett på Disney-filmer, møtt herlige mennesker og spist god mat! Nå er jeg tilbake i Bayeux igjen, og er klar for de gjenværende ukene før sommerferie. Det skal bli utrolig deilig, for tenk, nå er jeg snart ferdig med to av tre år her nede! Det er helt vilt og utrolig å tenke på. Jeg har lært så utrolig mye allerede, fått mange gode og ikke så gode opplevelser, som uansett har gjort meg veldig bra! Og jeg er så glad for at jeg fortsatt har muligheten til å lære mer fransk, drømmen min ^^ Jeg har jo blitt så glad i leiligheten min, og det gjenstår jo noen som må komme hit på besøk før jeg i det hele tatt kan tenke på å dra tilbake til Norge (<3). Er veldig glad i Frankrike, jeg! <3 




Min nye favoritt!

















Lene min og verdens beste chailatte! <3

Solnedgang hos oss!

Nå skal jeg slappe av og snart sove, det skal bli godt etter fire-timers søvn forrige natt da jeg måtte stå opp for å ta flyet... ^^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar