Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

mandag 11. mars 2013

De la neige

I dag da jeg våknet opp hadde jeg litt vanskeligheter med å tro det jeg så utenfor vinduet mitt. Det snødde! Og har snødd i hele dag. Og jeg som trodde at det hadde blitt vår her, det var jo så varmt og fint i helga. På den positive siden, begynte jeg på skolen kl. 10 i dag, og sluttet kl. 12, grunnet snøen. That's the way to do it, France! ^^ Så da fikk jeg mange timer ekstra til å gjøre det jeg ville. Jeg fikk pugget masse til prøvemuntlig, som er på onsdag og fikk besøk av herlige Mathilde. Vi lagde toro-tacogryte og fruktsalat - det var supergodt. Nå er det så mye snø her at vinduene mine er hvite! ^^ Dette er litt uvandt til å være Frankrike, må jeg si ^^ 






Fine, søte Mathilde <3

Nam!

Også nam <3

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar