Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

søndag 10. mars 2013

Paris nous voilà!

Denne turen tilbake til Frankrike har vært utrolig fin, for jeg hadde nemlig med meg den herlige vennen min, en vei med mye sol, sunroad osv. - Solveig! Vi dro til Paris torsdag kveld, og etter en lang tid på Gardermoen med pizza, kjendiser og forsinket fly hadde vi en taxitur med en veldig pratsom sjåfør og mye ouais fra min side før vi kom fram til hotellet vårt. Vi sov en natt i Paris, og på fredag var det sightseeing til 1000. Vi dro først til La Tour Eiffel,og mens vi tok metroen videre til Champs Elysées hørte var det en mann trekkspill-musikk mens vi kjørte forbi Eiffeltårnet, da traff den franske stemningen oss! På Champs Elysées kjøpte vi makroner på Ladurée før vi dro videre til Montmartre og gikk opp på toppen av Sacré Coeur, det var så fint, selv om det begynte og regne og blåse. Heh, det var egentlig veldig komisk for jeg har en veldig fin paraply, skjønner dere. På kvelden dro vi videre til Bayeux, hvor jeg har vist Solveig rundt. Vi har vært på markedet, parken, butikken, hihi, osv. Veldig koselig med besøk! Så glad i deg Solveig <3 Det som er fint med å dra ned med en venn er at det ikke blir ensomt, pluss at jeg kan vise fram «hjemmet» mitt, noe som gjør at Frankrike blir mye med spennende for meg igjen, og det er gøy! ^^ 





(Solveig) ^^

<3




(Solveig) ^^

(Solveig) ^^



Fiint <3

Hihi, fin paraply ... (Solveig) ^^
(Solveig) ^^

(Solveig) ^^



<3

(Solveig) ^^

Markedet ^^

(Solveig) ^^


(Solveig) ^^

Stor klem fra oss <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar