Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

søndag 17. mars 2013

Best day ever

For en uke! Denne første uka «tilbake» på skolen har vært veldig annerledes og ulik alt annet jeg har opplevd i Frankrike. Som jeg skrev tidligere i uka, begynte det å snø masse på mandag, veldig mye. Dette resulterte i at vi sluttet på skolen kl. 12, og fikk fri i snøværet. Så kom tirsdag. Da jeg gikk til skolen var det så mye snø på fortauet at jeg måtte gå i veien, hihi, det var ingen bilder som kjørte, og da jeg kom fram på skolen var det bare tre elever der. Så da var det bare å gå hjem igjen. Det ble både fri på onsdag og torsdag, og det gjorde meg ingenting, for på torsdag ble jeg 18 år! ^^ Og jeg hadde the best day ever! Det var virkelig så koselig! Maren sov over hos meg fra onsdag, Sofie og Åslaug kom hit på formiddagen og hadde med kake og blomster fra «Kjærlighetsredet», mamma kom <3,vi så på film, så kom Mina, Mathilde og Mari hit også. Jeg hadde altså besøk hele dagen, noe som var utrolig koselig, og på kvelden var det bursdagsmiddag og kake! Tusen takk til alle som var med på å gjøre dagen min så fin, love you all! ^^ 








<3


Fine <3

<3 Mathilde

NAM ^^


<3

<3 <3 <3

På fredag var det tilbake på skolen igjen, men det gikk fint siden jeg bare hadde to timer. På kvelden så mamma og jeg på idol og koste oss! På lørdag kveld var det tid for bursdagsfeiring hos Silje, og vi overrasket henne med å komme i samlet gruppe med mexikansk stil! Det var veldig gøy! ^^ I dag har jeg slappet av, sett på New Girl, og pugget til prøver. 

 
Ps, prøve-eksamen i fransk ble også avlyst på grunn av snøen, weey! (Vet ikke når jeg skal ha det) ^^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar