Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

søndag 24. mars 2013

Earth Hour

Hei på dere!

På fredag var jeg veldig lettet og glad for å få helg, for hele forrige uke gikk med på å pugge til prøve-eksamen i historie og geografi, noe som er et stort pugge-prosjekt. Selve prøven kunne ikke vært bedre, temaene var forståelige og det gikk bra. Så får vi se senere hvordan det virkelig gikk ^^ Ellers hadde jeg tre kjøretimer, og noen små-lekser å bruke tiden min på. På fredag spiste Tyra og jeg natchos og så The Perks of Being a Wallflower sammen, noe som var veldig koselig! På lørdag inviterte Tyra og Ingvild oss norske for å være sammen på Earth Hour, en veldig fin kveld med stearinlys, ukulele og allsang i mørket. Litt før på kvelden spiste Mathilde og jeg en veldig god hjemmelagd pizza og så på New Girl, hihi, jeg har blitt avhengig! 










 
I dag har jeg øvd til TPE eksamen (stort årsprosjekt) som jeg skal ha på tirsdag. Dere vil kanskje vite hva jeg jobbet med? Temaet vårt har vært veldig interessant å lære mer om, noe søtt og morsomt. Vi hadde nemlig som problematikk: «Comment le caméléon change-t-il de couleur?» altså «Hvordan skifter kameleonen farge?». Det er ganske stilig hvordan den gjør det egentlig. Så dette skal jeg presentere på tirsdag, så det kan bli spennende ^^ Håper alle hjemme koser seg masse med påskeferie! (Jeg er litt misunnelig på dere, altså <3) 





  

2 kommentarer:

  1. Pizza og New Girl <3 Håper dere koste dere masse!

    SvarSlett
  2. Det gjorde vi Oda <3 Du må komme på pizza og film (evt New Girl) snart du også! ^^

    SvarSlett