Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

onsdag 6. februar 2013

Regarder le ciel

Det er noe helt spesielt med det å se på himmelen. Jeg blir alltid helt rolig, lar tankene vandre. Det er faktisk en av de beste måtene jeg vet om å slappe av på, og spesielt når himmelen er rosa med solen i bakgrunnen. 


Som jeg fortalte forrige gang, er vi nå ferdig med TPE'en, som vil si forandring på timeplanen. Dette fører med gladnyheter til meg, for nå slutter jeg kl. 14.30 hver tirsdag!! Det kommer til å bli veldig deilig. Jeg merker faktisk veldig godt hvor mye to timer mindre hadde å si for timeplanen min, for nå har jeg plutselig mye mer tid, og det er deilig. Men å har jeg en del å gjøre da, for å si det sånn. I går var jeg så sliten og lei at jeg brukte mesteparten av ettermiddagen min til å lese ut den søteste, morsomste og mest interessante boka jeg har lest på lenge, The Perks of Being a Wallflower. Jeg elsker den, det er sjeldent at jeg ler så mye når jeg leser en bok som det jeg gjorde av den, og jeg har lyst til å lese den igjen allerede – that's a record! Gleder meg også utrolig masse til å se filmen!! ^^ Men da jeg bestemte meg for å være seriøst, satte jeg meg i gode vinduet mitt, som er det beste ved leiligheten min, for da kan jeg sitte å se på himmelen, som jeg gjorde i går mens jeg leste til prøver. Det var mange fugler som fløy rundt katedralen mens solen gikk ned – det var veldig vakkert å se på. Så jeg må si jeg ble litt distrahert. Sånn kan det gå,hehe. De siste dagene har iallefall vært koselige, med god mat, te, kakao, fantastisk bok, og ikke minst mamma <3






<3




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar