Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

onsdag 13. februar 2013

Fastelavensboller

Heeii, dere! Gjett hvilken dag det er i morgen? HIHI, non je rigole, det er jo Valentine's day! <3 Gleder meg, det er en så koselig dag. Nå for tiden har jeg veldig mye å gjøre på skolen, prøve i fysikk og matte forrige uke, historie på mandag og muntlig fransk nå på fredag (pluss masse neste uke). Jaja, det er vel siste innspurt før ferien. 

 
I går gjorde jeg noe jeg omtrent aldri gjør – jeg gikk i svømmehallen med Åslaug og Kaja, og svømte! Hihi, det var slitsomt, deilig og gøy. I dag hadde de søte secondene våre bakt fastelavensboller i Kjærlighetsredet, så vi koste oss der med veldig gode boller ^^ Senere hadde jeg kjøretime før jeg gikk hjem og øvde til fransk og skrev litt på essayet mitt.

Nam!


Mathilde og Sofie <3

Maren og Taran <3

Oda og Maren <3

 Stor klem ^^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar