Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

søndag 17. februar 2013

Saint Valentin

På torsdag var det Valentinsdag i Frankrike også, og en helt vanlig skoledag på 9 timer for meg. Men siden Åslaug og jeg var «dates», gikk vi på restaurant og koste oss på kvelden. Noe jeg så da jeg hadde kjøretime på fredag som var litt søtt, var noen hadde teipet rundt alle de røde lysene slik at det ble hjerter - det var så søtt! Hehe, fikk ikke tatt bilde av det da, kunne jo ikke gå ut av bilen. 



My Valentine <3

 
På fredag fikk jeg overnattingsbesøk av to av verdens beste seconder, Mina og Mathilde! Det var superkoselig, vi lagde taco, Mina lagde brownies, så på Valentine's Day og Idol og lagde god frokost dagen etter! Herlig! Det har vært så fint vær her i det siste også, med masse sol. Jeg har nesten vårfølelse allerede, og det er deilig. 

Søtnosen <3

Flinka ^^


NAM!

Beste filmen ever!

Nesten vår jo!

På lørdag kveld var Mari, Synne og jeg invitert på middag til Kaja, og i kveld spiste Mari hos meg. En fin helg med andre ord! Og nå er det bare en uke til vinterferie, da drar vi på seksjonferie til Strasbourg før jeg kommer hjem til Norge <3 Det skal bli så deilig!! 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar