Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

tirsdag 20. november 2012

Journée parfaite

Iallefall perfekt morgen. Jeg hadde en time på skolen før jeg gikk for å møte Åslaug, vi skulle nemlig feire eller trøstespise, i og med at hun skulle ta teorien i dag. Og det ble selvfølgelig feiring, siden hun er så flink, og premien var – supercookie! Nam, det er det beste som finnes her i Bayeux (hvis noen er i tvil, så er det en gigantisk cookie ^^). Vi tok de med hjem til meg og lagde te, og hørte på verdens beste musikk – gjett en gang? - Taylor Swift siin! Det var superkoselig og en kjempefin start på dagen! Jeg ble i så godt humør, hiihi ^^ Nå skal jeg snart til Mari og gjøre matte, koos ^^ 

Magi utenfor vinduet mitt i går kveld! ^^

Supercookie!

Glade Åslaug! <3


Den er stoor ^^




Kakemonstre!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar