Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

søndag 25. november 2012

Baking

Heei, alle søte som leser bloggen min! Denne uka her har jeg også gjort mye forskjellig som å gå på skolen, gå på code-en (øving til teoriprøven), øve til Lucia med alle de søte norske jentene her, spist taco-pizza og gjort lekser med Sofie, danset i gymmen, gjort forsøk i både SVT og Physique-Chimie, hatt foredrag for klassen i fransk (faget), eller blitt tvunget av læreren til å gjøre det, blitt fortalt av ei fransk jente i klassen at jeg var så flink at det irriterte henne – og det må jeg si var høydepunktet! På fredag kveld så Åslaug og jeg på The Vow, også spiste jeg middag hos Kjærlighetsredet etterpå (Åslaug, Sofie og Maren). I går kom Maren og Sofie til meg for å bake boller – det var utrolig koselig!! Vi så på The Lucky One og koste oss masse med gode boller med norsk sjokolade i! Også drakk vi selvfølgelig te da ^^ (Kommer bilder en annen gang, for de vil ikke laste seg opp).

Kleeem <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar