Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

fredag 30. november 2012

Julelysene er tent

Tiden flyr, nå er det bare en dag til desember! Desember er en av mine favoritter og er en så koselig måned, med lys, julesanger, julepynt, jule-te og som bringer med seg en herlig følelse, som jeg sikker på at alle kjenner igjen. Jul betyr jo noe spesielt for alle, og det er en så idyllisk tid for familie og venner. Jeg gleder meg kjempemasse til å komme hjem til jul og Norge, men også den førjulstiden vi har her i Bayeux. I morgen har vi heldagsøvelse til Lucia-forestillingen, og på kvelden skal vi bake pepperkaker. På onsdag kom mamma på besøk til meg, og vi koser oss masse ^^ I kveld dro vi til Caen, på julegavehandling, og jeg ble ferdig med julegavene for i år – herlig. I kveld har jeg pyntet til jul i leiligheten min, og hørt på julemusikk – veldig, veldig deilig og koselig.

Julelys i Caen ^^

Lys i sengekarmen min!

Åslaug og meg som nisser <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar