Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

søndag 18. november 2012

Søndagskoos!

Eller ikke. Joda, har bare skrevet veldig mye. Både gårsdagen og i dag har gått med til å skrive det som i Frankrike kalles fiches de revision altså «puggeark». Siden jeg skal ha eksamen i både fransk og histo-geo i år må jeg skrive fiches i begge disse fagene, og det tar laang tid. Og jeg som egentlig ikke hadde lekser denne helga. Men nå er det iallefall gjort (inntil jeg får nye nytt jeg må skrive). Hihi, det er ikke bare bare altså. Meen, jeg har jo hatt en fin søndag selv om da. Jeg startet dagen med en joggetur (!?) før jeg leste litt i den alt for spennende boka mi, The name of the wind. I går kveld var jeg forresten på kino med Sofie og Maren og så på den siste Twilight filmen ^^ Nå skal jeg lese mer og se på film, før skolen starter igjen i morgen. 





Fichene mine <3


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar