Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

lørdag 22. september 2012

ÅJ

Fredag er definitivt den beste dagen i uka. Det er faktisk umulig å få en ordentlig god « fredagsfølelse » om man ikke går på skole eller jobber en hel uke. Denne følelsen er bare en enorm lettelse som sier til kropen at nå kan du slappe av, det er helg. Selv om fredager er en av de mest avslappende skoledagene mine, var jeg så lei og sliten i går. Jeg følte meg rett og slett litt pjusk, noe jeg gjør fremdeles, men nå er det iallefall helg og uansett mengde lesker og prøver jeg må øve til kan jeg sove lenge og slappe av. Uansett, det jeg egentlig skulle fortelle om var at jeg hadde en så koselig fredagskveld i går. Først gikk jeg og Åslaug på skolebiblioteket for å jobbe litt, så gikk vi for å øve til teorien, før vi dro hjem til meg og bakte cookies. Og de ble veldig gode (men kanskje litt deigete, hihi ^^). Så spiste jeg veldig god middag hos Tyra og Ingvild, det var veldig koselig ! Etterpå hadde vi planleggingsmøte for nyttårsballet vi i première skal arrangere, før jeg og Åslaug dro hjem til meg og så på film, Hairspray. Den er så herlig, blir rett og slett i godt humør av å se den. Det var bare såååå koselig alt sammen, og for å toppe det bestemte vi oss for å spise is med våre deigete cookies og smarties. Dette var rett og slett så godt at vi tenkte på å lansere det under navnet ÅJ (Åslaug-Jeanette), hehe, hermer ikke etter Ben&Jerrys i det hele tatt ^^ Bref : jeg hadde en superfin fredagskveld. 


                         Åslaug <3


NAM!







hehe ...



                                             ÅJ!!! <3


God morgen ^^



 Ps, hvis det tilfeldigvis mangler en æ, ø eller å og det er noen mistenkelig rare skrivefeil her er det fordi jeg skriver med fransk tastatur og ikke har de nevnte bokstavene og må derfor lime de inn overalt, og jeg har heller ikke retteprogram … ^^ Også en ting til, noe jeg syns er rart og irriterende med Frankrike er at de verken har ordet koselig eller kosetøy. Altså, det er jo ord jeg trenger hele tiden, så dette er noe jeg syns er ordenlig teit !! Hihi ^^ I dag skal jeg på kino og se på Rebelle eller Brave som den så fint heter på engelsk, men siden Frankrike er rare og oversetter alt ble det bare sånn.



Ha en fin lørdag allesammen !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar