Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

onsdag 19. september 2012

Première

Jeg har ikke nok timer i døgnet. Til å gjøre alt jeg må og har lyst til. Det er rett og slett ikke mulig når man slutter kl. 17.30, kommer hjem og må lage mat, gjøre lesker, vaske opp, vaske klær, gjøre mer lesker og legge seg tidlig. Det siste er iallefall umulig. Jeg merker en stoor forskjell fra seconde (vg1) og première (vg2) allerede. Alle timene har blitt mye mer interessante, MEN vi får så mye lekser at jeg ikke har noe liv utenfor skolen for tiden, det føles iallefall sånn. Det er ikke bare det at vi får lesker, for det er jo greit, men alle leksene er så «store», altså som krever mye tid, noe som fører meg tilbake til det at jeg ikke har nok tid. Men jeg har funnet meg et nytt motto, og det har jeg tenkte til å (prøve å) følge: don't just work hard, work smart. Derfor har jeg begynt å prioritere å legge meg tidlig, for å bli mer opplagt ^^ Hihi, så det skal jeg i kveld. 

 


Nattakleem fra meg ^^

2 kommentarer:

  1. Er ikke rart man ikke rekker alt, slik du ikke gjør. Du bor jo tross alt alene, og alle plikter og oppgaver pleier jo å fordeles på flere i huset. Du klarer deg sikkert superbra fordet! Keep on the good work :-D
    Glad i deg <3

    SvarSlett
  2. Aww, du er søt Lene! Tusen takk <3 Glad i deg og <3

    SvarSlett