Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

søndag 23. september 2012

Brave



Det var så koselig på kino i går! Jeg bare ELSKER den nye disneyfilmen, kjente jeg ble skikkelig glad av å se den, det er akkurat som å finne igjen en liten del av barndommen sin, nettopp det å bare se en disneyfilm. Jeg fikk rett og slett lyst til å glemme alt som heter skole og Frankrike, komme tilbake til Norge med masse fjell rundt meg og ikke gjøre noe annet enn å lese bøker, se disneyfilmer, drikke te og kakao og være med familie og venner. MEN det kan jeg jo ikke, så må bare prøve å holde ut til høstferien, jeg tror faktisk bare det er fem uker til ^^ Uansett, Rebelle/Brave/Modig var kjempebra. Den var så søøt og fin og faktisk ganske skummel, jeg digger den iallefall. Og den klarte hvertfall å fremkalle et savn av naturen hos meg. Nå sitter jeg med en kopp varm melk med honning og kanel og hører på filmmusikken, den er jo så fin også! Lørdager er også veldig fine dager. I går kveld hadde jeg det også veldig koselig, med jentekveld hos meg med Maren og Mari, de søte jentene jeg også var på kino med. Maren spiste middag med meg, og etterpå kom Mari og vi så på film igjen, denne gangen en skikkelig jentefilm, nemlig The Notebook. Den er bare herlig. Vi hadde med andre ord en veeldig koselig kveld! ^^ 










 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar