Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

fredag 21. oktober 2011

This has got to be a GOOD LIFE!

I dag har vært den beste dagen på lenge! Vi begynte med å få en mer enn vanlig god frokost, med kakao og pain au chocolat, noe som var godt å ha i magen da vi gikk til skolen på tre kvarter med de tunge bagene våre (noe som vanligvis tar 10 min). Så du lurer kanskje på hvorfor i all verden vi hadde med oss så mye? Da kan jeg si at det er fordi vi det er høstferie og vi drar til Paris i morgen! Iiiii, I'm exited! Da vi kom på skolen hadde vi to timer med fransk og matte, og så fikk vi vite at SVT læreren var borte, så dermed fikk vi fri i den timen! Det var ganske digg, men det viste seg senere at hun faktisk var der, så da satt vi allikevel i 1,5 time og snakket om det biologiske mangfoldet .. Men uansett før den alt for harde slutten på fredag med SVT og Physique-chimie, hadde vi 4 timer sammenhengende fri! Vi gikk tidlig å spiste i kantina, noe som viste seg å være lurt ettersom brannalarmen gikk 5 minutter etter vi var ferdige å spise. I de deilige fritimene satt vi ute og ''profiterte'' av solen som man ville sagt på godt fransk men vi hørte på ''Good Life''. 
 

Etter å ha gått hjem til vertsen med min veldig tunge bag klokken halv seks, satte jeg meg ned, tok en kopp te og nøt tanken på at det er høstferie! ^^ Det finnes jo ikke noe mer deilig, selv om vi har fått DM i matte, to i fransk + fransk fremføring, for nå kan jeg endelig slappe av litt! Og gjett hva?
I MORGEN DRAR JEG TIL PARIS, OG MAMMA KOMMER PÅ ONSDAGEN! <3 ^^ Gleder meg utrolig masse.

''When you're happy like a fool, let it take you over
When everything is out you gotta take it in
Oh, this has gotta be the good life 
This has gotta be the good life 
This could really be a good life, good life''




 J'<3 Paris!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar