Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

mandag 17. oktober 2011

Markedet

Hver lørdag er det et stort marked midt i byen i Bayeux. Jeg har vært der to ganger nå med vertsmoren min, og Sofie en gang, og det er kjempekoselig. Markedet består i all hovedsak av masse boder der man kan finne rmasse interessant, andre morsomme og ikke fine ting. Vertsmoren min kjøper masse grønnsaker, ost og blomster. Den første gangen kjøpte jeg meg en stor og fin varm genser, og det som var litt søtt var at vertsmoren min spurte om jeg ville prøve den, og ettersom jeg ikke liker å prøve ting midt ute på markedet prøvde hun den for meg! Hun er så snill, det var så koselig! Den andre gangen fant Sofie og jeg noen fine klokkesmykker som vi ble helt forelsket i, som ikke er dyrt i gang! <3 I love Bayeux! Forrige uke hadde vi forresten tre prøver, som gikk bra, fikk 15 på matteprøven! Vet ikke helt hva jeg kan forvente i Physique-chimie og SVT, men det gikk ikke alt for ille! I helgen var Sofie hos vertsen min og vi hadde det kjempehyggelig! Fikk slappet av litt, og lest ferdig ''Brisingr'' pluss lest litt fransk og gjort masse lekser! <3 Deilig med en helg der man faktisk får gjort noe nyttig og slappe av! 






Bøker på markedet <3






 Natta <3
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar