Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

torsdag 12. juni 2014

«Skolefri»


I går hadde jeg min aller siste skoledag her i Frankrike! Det er rart, det. Nå er det bare en uke med eksamen igjen, også har jeg friiii!! Herlig, herlig, herlig!

Neste uke er altså den store semaine du BAC, hvor jeg har 6 eksamener på 6 dager. Det kommer til å bli intensivt. Slik ser uka ut:

Mandag: kl. 08.00-12-00: Philosophie
Tirsdag: kl. 08.00-11.30: Physique-Chimie
Onsdag: kl. 14.00-17.00: Norvégien
Torsdag: kl. 08.00-12-00: Mathématiques
Fredag: kl. 14.00-17.30: Science de la Vie et de la Terre
Lørdag: One Direction konsert i Paris! ♥
Mandag: kl. 14.00-16.00: Anglais

  • etter det: puste lettet ut – ferdig med 3 års videregående i Frankrike!!
Ellers har det vært herlig vær her i det siste, og jeg har kost meg masse med pollen-allergien min ♥ 
Deler noen bilder som beskriver de siste dagene mine, blandet med pugging!

Moreller og makron!


På stranden den 6. juni!

Vann med godsaker i!

<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar