Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

fredag 20. juni 2014

5 av 6



Jeg har aldri i mitt liv vært så glad for å se fredagen komme. Denne uka har vært laang. Jeg tror helt ærlig at jeg aldri har vært så sliten før. Nå er jeg faktisk ferdig meg 5 av 6 eksamener!! Det er helt surrealistisk, jeg er så «borte» at det ikke helt har gått opp for meg enda, jeg klarer bare ikke å innse at jeg snart er ferdig. Blir litt rar av så mye pugging og intensive timer med konstant skriving. Men nå har jeg bare engelsk skriftlig (på fransk basis) igjen, så er jo så godt som ferdig. C'est incroyable.

Ting som har hjulpet meg til å holde motivasjonen oppe denne uka er alle søte snaps fra mine herlige venner (♥), gode ord og at det ble sluppet en ny singel fra Ed Sheerans nye album hver dag! I tillegg drar Maren og jeg til Paris i morgen og skal på konsert! Det blir herlig!! 

«He said, “look at you, worrying too much about things you can't change.
you'll spend your whole life singing the blues if you keep thinking that way.”»,  
Starlight, Red, Taylor Swift 
 
Always.
Bare et lite quote fra en herlig Taylor Swift sang, noe jeg skulle tenkt litt mer på denne uka, hihi ♥

Nyt godværet alle sammen ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar