Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

lørdag 28. juni 2014

Ce sont les vacances!!


Nå har jeg jo som tidligere nevnt endelig sommerferie! Det er ubeskrivelig deilig. Jeg skal være her i Frankrike til begynnelsen av juli, så jeg har god tid til å stenge alle mulige kontoer, pakke ut av leiligheten, få litt panikk fordi det er så mye jeg skal ha med meg hjem, sove og ikke minst la det synke inn at jeg faktisk er ferdig her. 
 
Dette oppsummerer pakkesituasjonen.
På onsdag hadde vi bal de promo, altså et slags avslutnings-ball for hele 3. klasse kullet. Det var veldig gøy! Hihi, på omtrent alle bilde som ble tatt lukker jeg igjen øynene, selvfølgelig, det er litt komisk!

Her kan dere se! Jeg bare hellååå
Åslaug et moi <3

PS! I går bakte jeg cupcakes!! Wiii ♥ 

Smaking av røra er best. Hihi, Mareeeen!!!


 Kleeem 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar