Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

søndag 1. desember 2013

Paris, je t'aime ♥


Champs Élysées ^^
C'est noël à Paris! Jeg tror virkelig ingenting kan slå Paris når det kommer til juledekorasjoner og stemning. Den var til å ta og føle på, ja, til og med lukte på! ♥ Jeg har hatt en så utrolig fin helg! Fredag kveld ble tilbragt i Frankrikes pulserende hovedstad med Mathilde i Champs-Élysées og på toppen av Eiffeltårnet ♥ Hele Champs-Élysées var fylt opp med juleboder, der de solgte makroner, pepperkaker, vin chaud og masse andre godsaker! Det var utrolig koselig! Mathilde og jeg snek oss også inn «bakdøren» hos Ladurée, og bestilte te, kakao og makroner ♥ Da slapp vi å stå i den timeslange køen og kunne sitte i isslottet, som Mathilde så fint kalte det. 

Julebodene!









Og den følelsen som treffer meg hver gang jeg står foran Eiffeltårnet er bare helt fantastisk! Det er så fint og stort. Og da vi gikk over Seinen i retning Eiffeltårnet, satte de på blinkene, og hele Paris lyste opp (føltes det iallefall ut som♥). Det å se hele byen i miniatyrversjon fra toppen er jo også bare herlig, så fint når alt lyser opp (vet ikke om alle er helt enige men, heh, Mathilde ♥)




Åååh, alt er bare så flott i Paris, det er en helt egen atmosfære i byen. Hver gang jeg er der får jeg en følelse av å komme til en annen verden, og jeg legger alt annet bak meg. Ikke noe skole og annet stress, det la jeg igjen hjemme ♥ Hadde en superfin kveld ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar