Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

søndag 1. desember 2013

Disneyland Paris ♥


Jeg føler at livet mitt er mer komplett nå som jeg ENDELIG har vært i Disneyland! Åhh, som det var koselig og fint der ♥ Kunne ikke sett for meg noe mer koselig, med julepynt, søte hus, ekte prinsesseslott, parader, disneymusikk overalt og DEN atmosfæren ♥ Jeg kan jo med hånden på hjertet si at jeg er skikkelig disneyfan, og har lengtet så lenge etter å dra til Disneyland. Men det var så mye bedre enn jeg hadde sett for meg, det kan rett og slett ikke beskrives. Bedre enn ord ♥ 





SÅ herlig <3










Prinsessete ^^






Vogna til Askepott ^^










På slutten ble lysene tent, og julegata i «The main street» var vakker! C'était magique, magnifique! ♥ Jeg hadde ikke lyst til å dra derfra. Jeg ble bare fylt med ro og glede inni meg, det var så deilig! ♥ Én ting er iallefall sikkert, og det er at jeg skal tilbake engang ♥




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar