Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

søndag 13. oktober 2013

Rolig helg!


Heii

Helga har gått altfor fort, som vanlig, men denne gangen gjør det ikke så mye, for om under en uke er jeg hjemme i kjære Norge igjen ♥ Gleder meg så mye at jeg får lyst til å hoppe opp og ned, hihi!

I går inviterte Mina på boller hos seg, og det var faktisk første gangen jeg var i leiligheten hennes. Den var skikkelig fin og koseliig! ♥ Veldig gode boller og te også, utrolig deilig med et avbrekk i jobbinga. I går gikk mesteparten av tiden nemlig med på å gjøre en innlevering i SVT, som jeg egentlig hadde lyst til å ikke gjøre (læreren vår var borte hele forrige uke, men ga oss innlevering til mandag = urettferdig!!). Meen jeg hadde en veldig fin avslutning på dagen da, så på Mathilde spille håndballkamp, som var veldig gøy (de vant ^^)! 

Hos Mina <3


 
Nå nyter jeg frokost med en kopp chai-te med melk, før jeg skal jobbe med matte-innlevering. Ønsker alle en fiin søndag! ♥

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar