Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

fredag 11. oktober 2013

Good news! ♥


Puuh, endelig helg! Jeg sloknet noen timer på sofaen da jeg kom hjem fra skolen i dag, er så sliten. Denne uka her har gått med til å lese til matteprøve som viste seg å være den vanskeligste jeg noen gang har hatt (så kunne omtrent ha droppet å pugge), og skrive filosofi-dissertation. Det var en helt enorm lettelse å levere den inn i dag, har brukt mye tid og krefter på den! ^^ For de som lurer har jeg da studert det filosofiske spørsmålet om alle meninger er likeverdige, «toutes les opinions se valent-elles?». Gøy, med andre ord...

Meeen, på den positive siden er det nå bare EN uke til ferie!! ♥ Som det skal bli deilig!! Ellers gikk jeg på postkontoret i dag og hentet konsertbilletter til ONE DIRECTION I PARIS!! ♥ Vet om to som gleder seg til det, iallefall! 

 
Klem ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar