Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

onsdag 11. september 2013

Sucre et cannelle!


God lille-lørdag ♥ 


I dag sluttet jeg kl. 12 på skolen, herlighet så deilig! Kjenner det er deilig å ha hele ettermiddagen fri, uten lekser, til å bare kose meg inne med te, The Big Bang Theory og andre fine ting ♥ I går møttes 4 av jentene i terminale, for i år er det nemlig vi som har som har ansvar for å organisere Lucia-konserten som norskseksjonen holder for vertsfamiliene og lærerne våre rett før jul. Vi hadde et lite møte med kanelsnurrer og te, der vi planla hva vi skal gjøre – jeg tror det kan komme til å bli fint, morsomt og koselig ♥



Ellers har jeg begynt å «planlegge» hvordan jeg skal kle meg ut på innflytningsfesten som er nå på lørdag, der temaet er: ting på din forbokstav. J – hmm ... ♥ Har iallefall en god idé om det jeg skal kle meg ut som nå, så det skal bli morsomt, hihi ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar