Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

mandag 9. september 2013

Bayeux à vélo ♥


Gladmandag ♥ 







Da jeg kom hjem fra skolen i dag satte jeg med ned med den fine boka jeg leser for øyeblikket – The Guardian (Nicholas Sparks, hvis noen lurte ^^) - før jeg satte i gang med å lage pizza. Den ble så god, med aubergine, squash, løk, hvitløk og cherrytomater, nam. Etterpå gikk jeg ut for å nyte den nye herligheten min, jeg har nemlig fått sykkel!! Åh, skulle skaffet meg det myyye tidligere, for det er jo så praktisk og deilig å ha ♥ Jeg syklet meg en tur rundt i Bayeux, og innom den botaniske hagen – det er så fiint der ♥ 

Søt sykkel med kurv <3








  
Nå lukter det mammas nybakte kanelsnurrer i hele leiligheten, så vi skal nok kose oss i kveld ♥ Klem ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar