Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

fredag 7. juni 2013

It's Friiday!

Endelig! Denne uka har vært helt forferdelig, for å si det rett ut. Det har gått ett i ett, med timer hele dagen, og eksamens-pugging på kvelden. I tillegg hadde vi 4-timers prøve i fransk på onsdag, for å øve oss til eksamen. Det i seg selv er jo bra, men det er ganske slitsomt! Til eksamen har vi 19 kapitler i histo-géo, flere kart, og 4 objets d'étude i fransk, så det er en del å pugge på .. Så nå skal det bli deilig med noen dager hvor jeg kan sove lenge og nyte sommersola som har tittet fram de siste dagene ♥ Ukas høydepunkt må vel være årets siste gymtime, da tre andre jenter og jeg spilte fotball med 3/4 av guttene i klassen! Hihi, det var faktisk innmari gøy! (Iallefall siden vi ble inkludert i spillet!) Sola skinte, det luktet nyklipt gress og tilslutt ble det en liten vannkrig! ^^ Herlig! Åååå, jeg kommer faktisk til å savne klassen min kjempemasse, det er så synd at vi ikke beholder de samme klassene til neste år! Det er så mange herlige personer i den klassen, så 1S3 kommer til å bli husket lenge! ♥ 

 
I morgen skal vi ha sommeravslutning med seksjonen, så det blir nok kos! ^^ Neste onsdag er skoleåret vårt ferdig, og så har vi 6 dager til å pugge til 2 eksamner, så jeg har en 7 dager fri før muntlig eksamen. Klarer nesten ikke vente lenger på sommerferie, 21 dager igjen!! ♥

I kveld skal jeg kose med med is og How I Met Your Mother ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar