Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

lørdag 1. juni 2013

27 ♥

I dag er det 27 dager til jeg får sommerferie, nøyaktig 18 dager til Historie-Geografi bac'en (eksamen), 19 dager til fransk-skriftlig bac'en og 27 dager til fransk muntlig. Om 28 dager er jeg hjemme i Norge og har friii resten av sommeren! Gleder meg helt ubeskrivelig masse! Gleder meg til å komme hjem til den fiine hagen vår, plukke bær, spesielt markjordbær ♥, lese bøker jeg har lyst til å lese, se på disneyfilmer når jeg vil og bare ha fri – det skal bli deilig! 



 
I kveld har Maren og jeg hatt skikkelig koselig jentekveld, sett to filmer, Something Borrowed og Monte Carlo, spist chips og dip, sjokolade og jordbær, drukket te og iste, og kost oss masse! Herlighet, jeg elsket Something borrowed, den var nyyyyydelig! En av mine favoritt-filmer fra nå av, anbefales virkelig! ♥ Den er det nok mange som må se med meg til sommeren, hihi!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar