Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

mandag 8. april 2013

Kvitredilla

Nå sitter jeg inne med et pledd og øver til fransk prøvemuntlig som jeg skal ha på fredag, mens fuglene kvitrer glade ute. I dag kjente jeg sola varme igjen etter et langt fravær, og jeg merket jeg ble glad til sinns. Som Sofie sa så fint her om dagen, føles det ut som alle har kvitredilla for tiden, glade mennesker, sol og vår!



Forrige uke gikk bort i en fei, uten mange forandringer fra andre uker her i Frankrike. Men når jeg tenker meg om, skjedde det mange koselige ting. På tirsdag var jeg på planleggingsmøte før å bestemme nærmere hva vi skal gjøre i vår neste seksjonsferie som er i – wait for it – NICE!! Sør-Frankrike, med sool og strender. Åh, gleder meg masse! Håper vi får varme og sol. Vi skal blant annet dra til Monaco! Det skal bli herlig, og etterpå drar jeg hjem til enda mer herlige Norge. På onsdag spiste vi taco med seksjonen, og på torsdag spiste Maren middag hos meg før vi øvde til fransk muntlig. I helga har jeg kost meg med de herlige norske jentene mine, og god mat. 


<3 Maren




 
Fransklæreren min sa noe veldig inspirerende til meg forrige fredag, og jeg ble så glad. Nå har jeg dette som motto for å motivere meg selv til prøvemuntlig: Hvis ikke du klarer det, klarer ingen det! (Si tu n'y arrive pas, personne n'y arrive). ^^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar