Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

fredag 12. april 2013

Français

It's friday, friday! Endelig! Åh, nå var det helt herlig å få helg, har gått hele uka og gru-gledet meg til fredag, for i dag hadde jeg prøve-muntlig i fransk. Det gikk helt fint da, så hadde ikke trengt å grue meg, men jeg klarer ikke la være. Så for å si det rett ut og være helt ærlig, så er jeg utrolig lei av å pugge til fransk nå. Det kan være et skikkelig tulle-fag til tider, men jeg liker det egentlig da ^^ Ellers denne uka har været blitt varmere, sola har tittet mer fram, og dagene som gjenstår før ferien minker. På tirsdag spiste Taran middag hos meg, det var veldig koselig! 

Taran <3


Naam <3


I kveld har jeg gjort litt lekser, lagd salat, drukket te, spist is og sett på idol og New Girl – perfekt belønning for å være ferdig med prøve-muntlig! ^^ 


Sool og blå himmel i dag ^^





Nam!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar