Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

lørdag 2. februar 2013

Dolly's

God lørdagskveld, tout le monde!

I dag dro jeg og mamma som er på besøk hos meg, <3, til Caen. Deilig å komme seg litt bort fra Bayeux, jeg er jo der hele tiden siden det verken er mye tid eller muligheter til å komme seg rundt. Bortsett fra når jeg har kjøretimer da, noe som går veldig fint, hvis dere lurte ^^ Caen er alltid veldig bra, det er mange butikker der og sånt = shopping ^^ Vi gikk også på en superkoselig og søt kafé, Dolly's som er skikkelig engelskinspirert. Jeg spiste supergod brownie med krem og drakk kakao med marshmallows. Også så vi på en fantastisk fin solnedgang på toget tilbake, og hørte på herlig musikk ^^ Life is good. 















 
Ellers har denne skoleuka vært forferdelig. På onsdag hadde jeg fire-timers prøve-eksamen i fransk. Det var vanskelig, men det gikk sånn passe bra. På fredag hadde jeg øving til muntlig eksamen med madammen, det gikk ikke så bra, men det er uansett bra å øve. Er så sliten for tiden så jeg har ikke så mye energi til skolen, men i helga har jeg sålangt sovet masse, så det er bra ^^ Men, på torsdag hadde vi filmkveld med seksjonen, og så på Le Fabuleux destin d'Amélie Poulain (tenkte på deg hele tiden Solveig). Den er så søt! Så det var veldig koselig! Også er mamma på besøk da, så alt er jo bra <3 Nå skal vi se på film. God kveld videre til allesammen! 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar