Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

søndag 27. januar 2013

Så nærme, så langt unna

Sooool! Åh, denne helga har gått altfor fort. Det har vært så deilig vær ute, noe som er litt rart siden det snødde natt til lørdag, men da jeg sto opp skinte sola inn vinduet mitt. Etter en utfordrende kjøretime, hehe, sliter litt da, gikk jeg tilbake til leiligheten og fant ut at det var så fint at jeg ville gå tur. Sofie min ville bli med, så vi gikk en relativt lang tur ute i finværet – det var faktisk ganske varmt, før vi satte oss ned på kafé og drakk kakao med altfor mye krem og spiste belgiske vafler med nutella – nam. Senere på kvelden så vi på film hos Sofie og spiste middag, som Åslaug hadde vært så flink og laget, med flere filles norvégiennes. Koselig kveld. Veldig koselig å komme hjemme og skype med Solveig og Lene også, klem til dere <3 I dag har jeg pugget til prøven jeg skal ha på onsdag, nemlig prøve-eksamen i fransk, fire timer, wææ. Neida, det kommer til å gå kjempebra! Taran kom på besøk til meg også, kosikos ^^ Vi så på 10 things I hate about you <3








À propos overskriften, så kan ting være så urettferdig noen ganger. Denne helga er Taylor Swift i Cannes, en by i Sør-Frankrike, altså er hun i samme land som meg. Men det er jo så langt unna meg, som bor lang oppe i Nord, i Normandie ... Trist! Og på mandag drar hun til Paris, men da er jo jeg på skolen. Åh, får trøste meg med at jeg snart, forhåpentligvis, kan dra på konsert med henne igjen ^^

Søndagsklem fra meg <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar