Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

torsdag 24. januar 2013

Imagination


Now don't you understand
That I'm never changing who I am

It's Time, Imagine Dragons = inspirasjon ^^

Åh, jeg har bare lyst til å lese bøker, fantasy og The perks of being a wallflower. Meen, skolearbeidet kaller på meg, hver dag. Trist. Den siste uka har ikke vært så trist da, og begynte å smile til meg på lørdag, da vi arrangerte nyttårsballet – som ble veldig vellykket og koselig. På søndag slappet jeg av og gjorde lekser, som er helt vanlig for søndager å være. Søte Mathilde var på besøk hos meg på mandag kveld, vi spiste taco og hadde det koselig! Og i går fikk jeg servert hjemmelagde boller og kakao av Mina og Mathilde, som var så søte og lagde det hjemme hos meg. Mina lagde en helt fantastisk god kyllingsuppe også - det var skikkelig deilig å spise (og å slippe å lage mat ^^). Jeg har forresten også begynt å ta kjøretimer nå, hehe, så nå kjører jeg rundt på landeveiene i utkanten av Bayeux, noe som er veldig gøy og avvekslende fra skolearbeidet. 

Maren og meg på nyttårsballet!

Mathilde <3





Utrolig god kakao ^^

Søteste <3

Nam!

Namere!!

Gode middagen!
 
Jeg har også funnet ut at det at jeg går S (realfag) er ganske paradoksalt. Jeg hater realfag, har alltid gjort det og kommer alltid til å gjøre det. Det er ikke det at jeg ikke får det til, for det gjør jeg, men det interesserer meg ikke. Problemet er at jeg er plutôt littéraire, men det interesserer meg ikke å analysere gamle franske dikt jeg ikke skjønner noe av, så L (litteratur) hadde heller ikke gått for meg. Så jeg «lider» meg gjennom alle fysikk timene mine (matte og biologi går fint), men syns historie og fransk er interessant. Hehe, livet mitt. Nå har vi iallefall fått en oppgave på skolen jeg blir inspirert av, som jeg faktisk har lyst til å gjøre – hehe, å skrive essay i norsk. Åhh, er så lei av å ikke like skolen, men får prøve å fokusere på å bare lære mer fransk, for det er jo det jeg vil! ^^ Har hvertfall funnet ut at jeg skal gjøre noe jeg liker etter videregående. ^^ 
 
Har strikket meg skjerf, det holder meg varm i kulda <3


I morgen skal jeg på restaurant med klassen, det ble avlyst forrige uke på grunn av snøen, haha ^^
Bisous <3

Ps, i dag spilte vi håndball i gymmen, og det var skikkelig gøy! Alt for lenge siden sist, hehe, men er jo i så dårlig form at jeg ble helt utslitt etterpå ^^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar