Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

tirsdag 13. november 2012

Norvège, tu me manques!

Jeg merker jeg savner Norge litt. Været i Frankrike er så rart, det er både kaldt og varmt på en gang. Også regner det, før sola skinner for fullt – jeg vil bare ha snø og Norge tilbake! Alt dette har ført til at jeg de to siste dagene har spist ordentlig norsk matpakke til lunsj. Det var en veldig koselig følelse å kunne ha med en matboks med brødskiver med brunost på, jeg savner det faktisk! Ellers har skolen begynt igjen og det går egentlig helt fint, bortsett fra at jeg fortsatt er ganske sliten da, så jeg gleder meg masse til jul! ^^ I dag spiste Åslaug og jeg lunsj hos meg, siden jeg hadde tre fritimer før lunsj, og det var veldig koselig! I kveld skal jeg lese til fransk prøve-prøve eksamen og brette invitasjoner til nyttårsballet som vi skal arrangere ^^ 


  
Klem fra meg <3

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar