Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

fredag 16. november 2012

JEG OVERLEVDE!

I går hadde jeg som sagt prøve-prøve eksamen i fransk, en fire-timers prøve. Jeg var egentlig ikke så nervøs, men litt er jeg jo alltids når jeg skal ha store prøver. Jeg kan jo ikke akkurat si at jeg gleder meg til prøver heller. Men det gikk faktisk overraskende bra, vi fikk oppgaver som var like som andre vi har hatt, og da kunne jeg jo bruke noe jeg allerede har gjort før. Bref: jeg overlevde, og det var utrolig deilig å være ferdig med første store prøve i fransk. Det er jo sånn det kommer til å bli på eksamen, jeg jeg fant ut at det egentlig ikke var så ille. Så det er jo braa. Denne uka har ellers gått med til å øve til prøven, samt øving til teorien ^^ I kveld er det tacokveld hos Maren, Sofie og Åslaug, så det blir koselig! 
 

God helg<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar