Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

torsdag 1. november 2012

Hjemme!

Etter en lang dag i Paris, kansellert fly, hotellovernatting, fly til Stockholm for så å ta flyet til Oslo er jeg nå endelig hjemme i herlige Norge. Jeg tok flyet på tirsdag morgen, og det er jo noe helt spesielt å fly på morgenen – sola som skinner over et lag av hvite skyer. Det er så vakkert. Jeg hadde i tillegg akkurat fått det nye Taylor Swift albumet som jeg koste meg med å hørt på, så alt var perfekt. Da jeg fløy over Norge var det noen sprekker i skylaget der sola speilet seg i store innsjøer og glimret i gull mellom skyene – det var helt fantastisk å se på. Da vi begynte nedstigningen så jeg et nydelig vinterlandskap bare Norge kan ha! <3 Det var så deilig å komme hjem til snø og sol! Norge er bare herlig. I går var jeg på kafé med verdens søteste jenter da, Solveig og Lene, også kom Synne også, det var såå koselig! <3 Deilig å være hjemme igjen med andre ord! ^^ 


Hjemme <3











Verdens beste makroner fra Laduree ^^




 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar