Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

søndag 28. oktober 2012

The secret of the wings

 


I går gikk Sofie og jeg og så på den nye disneyfilmen Tinkerbell and the secret of the wings, og den var så søt og fin, jeg elsker den! Den er helt klart min yndlingsfilm av aller tingeling filmene! Etterpå gikk jeg hjem og skrev ferdig dissertationen min, før jeg dro til Maren og Sofie og spiste kjempegod middag som Maren hadde laget. Etterpå så vi på The Vow, herlighet den er bare så fin! Da den va ferdig var vi fortsatt i filmmodus, så vi så likesågodt på Save the last dance 2 også. Det var såå kosleig å ha en ordentlig jente-filmkveld. Det ble så sent at jeg rett og slett fikk tilbud om å sove over, og da gjorde jeg selvfølgeleig det, jeg har jo ferie! ^^ Det er noe av det koseligste jeg har gjort på lenge! 
 


 
Nå har det blitt skikkelig høst her, fint vær men sur vind og veldig kaldt, jeg syns det er litt idyllisk jeg! Nå skal jeg til vertsen og spise lunsj, det blir superbra! Og det er bare eeeeen dag til jeg kommer hjem til Norge!! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar