Jeanette Adore la France

Jeanette Adore la France

mandag 30. januar 2012

Mandag

Mandag er alltid en litt mindre bra dag enten man jobber eller går på skole. Helt fra søndag kveld gjør den seg klar i bevisstheten vår, noen ganger helt fra det øyeblikket man åpner øynene for å ta i mot den nye dagen. Slik var det for meg i går. Det at uken må starte med en slik dag er en stor nedtur, for det er ikke så gøy å dra fra vertsfamilien, ha 7 og en halv timer med skole og så videre på internatet. Min mandag begynner med frokost med vertsfamilien før jeg blir kjørt til skolen av vertsfaren min (heldigvis, jeg har alltid med meg stor bag ^^) før vi begynner første time kl. 8 med Histoire-Géographie, en fritime der vi egentlig har engelsk, fransktime, så en mattetime før vi spiser lunsj kl. 12. Klokka ett har vi en og en halv time med SES (Økonomi) deretter en time til med Histoire-Géographie og avslutter dagen med to timer gym. Selv om vi slutter kl. 17:30 og må dra med oss de store bagene våre til internatet, kommer vi oss jo gjennom dagen, og det er deilig å være ferdig med den. I dag var det ikke alt for ille heller, jeg prøver å holde moralen oppe med at det bare er to uker igjen med skole før jeg drar til Norge! Ellers skal nok denne uka her gå bra da vi har ikke alt for mye å gjøre. En matteprøve i morgen, franskfremføring på onsdag og vips så er vel helgen der igjen ... ^^

Selv om det er mandag, må vi holde på det gode humøret! ^^ eller iallefall prøve ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar